söndag 11 november 2012

Monster Mash del 1; pimpning av Hilton

Jag har en hel drös med bilder som jag vill visa från vår halloweenfest som ägde runt i går kväll. Men jag tänkte att jag får dela upp det lite, så här kommer första delen med diverse dekorationer och pynt. Känsliga läsare varnas för det är lite otäckt.


Det började växa ut huvuden på krukväxterna...


...ett par dockor fick sätta livet till...



...creepy...



...en snubbe blev hängd. Tips till alla; gör aldrig fejkblod av sköljmedel, karamellfärg och sojasås. Kombinationen blir den kvalmigaste som tänkas kan!


Brutalt.




Överallt var det spindelväv...



...och ljusen blödde.

 Fiiiint, va?

2 kommentarer:

  1. Mycket fint! Men det var fler än du som stod för pimpningen eller? Och fingerkexen var där såg jag? Gott! :) Roooligt med halloweenfest alltså.

    SvaraRadera
  2. Jaaa så kul! Det var jag och en till tjej som fixade det mesta, men jag fick stå för det mesta av slakten kan man säga...

    SvaraRadera