söndag 27 oktober 2013

Highway to the danger zone!


Den här veckan är jag och hälsar på Adrian uppe i Bardufoss och idag skulle jag äntligen få följa med upp i luften för första gången!


Jag fick inta kaptensstolen och knappt hade vi kommit upp i luften förrän instruktören sa att nu kan ju du testa att styra och svänga lite. Jag ba; Come again?!?!


Sen satt jag där som en annan Maverick och styrde nästan hela vägen till Tromsø!


Så sjukt fint var det!


I Tromsø stannade vi och åt lite lunch, och sen var det Adrians tur att fatta spakarna.


Helt plötsligt hamnade vi mitt i Sagan om ringen!



Och sen gjorde han någon jävla move så klementiner och skruvmejslar svävade helt stilla i luften i det lilla planet. Typiskt livsfarligt!


Men vi kom tryggt ner på marken igen och där var allting mycket tråkigare. 

4 kommentarer:

  1. Oj oj oj - nu gråter jag en skvätt.
    Hur fint kan det vara egentligen? Ni kan vara fina!

    SvaraRadera
  2. Instämmer med föregående skrivare. Underbara bilder. Kram kram från moster

    SvaraRadera
  3. Tydligen finns inga øvre finhetsgrænser hær uppe i Nord! NI kan vara fina!

    SvaraRadera
  4. wooooooooooow!!! Jag är typ mållös. lös på mål. utan ord. Fan vad fult! Jag menar, fint!

    SvaraRadera